Persbericht 2018

Verschillende BN’ers, onder wie Frist Sissing, Wilbert Gieske, Edwin Smulders en Peter van Vossen golfen op dinsdag 11 september 2018 voor het goede doel Kinderen Kankervrij (KiKa). Initiatiefnemer stichting Care 4 People Golf Tournament zal op de Steenhoven Country Club in Postel met deze unieke dag proberen 100.000 euro op te halen.

Op 13 september 2016 vond de 5e editie plaats waarbij er een cheque van 182.500 euro overhandigd is aan KiKa oprichter en directeur Frits Hirschstein. Na 5 edities is er totaal 550.000 euro overhandigd aan KiKa.

Naast de BN’ers komen er in totaal 25 bedrijven bijeen die die dag zo veel mogelijk geld bij elkaar golfen voor Kinderen Kankervrij. Bovendien zijn er prijzen te winnen die beschikbaar zijn gesteld door de sponsoren, waaronder een Renault Twingo. Deze is te winnen bij het slaan van een hole in-one. Tevens worden er, onder leiding van veilingmeester Frits Sissing, 25 unieke items live geveild. Op de website (www.care4people.eu) worden deze veiling items binnenkort getoond.