Persbericht 2016

Verschillende BN’ers golfen op dinsdag 13 september 2016 voor het goede doel Kinderen Kankervrij (KiKa). Initiatiefnemer stichting Care 4 People Golf Tournament zal op de Steenhoven Country Club in Postel met deze unieke dag proberen 139.000 euro op te halen.

Op 8 september 2015 vond de 4e editie plaats waarbij er een cheque van 180.000 euro overhandigd is aan KiKa ambassadeur Hein Vergeer. Na 4 edities is er totaal 361.000 euro overhandigd aan KiKa.

Naast de BN’ers komen er in totaal 25 bedrijven bijeen die die dag zo veel mogelijk geld bij elkaar golfen voor Kinderen Kankervrij. Bovendien zijn er prijzen te winnen die beschikbaar zijn gesteld door de sponsoren, waaronder een Audi A3 Cabriolet. Deze is te winnen bij het slaan van een hole in-one. Tevens worden er, onder leiding van veilingmeester Frits Sissing, 38 unieke items live geveild. Op de website (www.care4people.eu) staan 52 online veiling items.