Persbericht 2015

Verschillende BN’ers, onder wie Edwin Smulders, Frits Sissing, Hein Vergeer, Leo Beenhakker, Wilbert Gieske, Ben Wijnstekers en Mario Been golfen op dinsdag 8 september 2015 voor het goede doel Kinderen Kankervrij (KiKa). Initiatiefnemer stichting Care 4 People Golf Tournament zal op de Steenhoven Country Club in Postel met deze unieke dag proberen 100.000 euro op te halen.

Vorig jaar vond op 9 september de 3e editie plaats waarbij er een cheque van 71.000 euro overhandigd is aan KiKa ambassadeur Hein Vergeer.

Op 26 maart jl. ontving de stichting de KiKa Award 2014 uit handen van Frits Hirschstein, oprichter en directeur van KiKa, voor de bijdrage aan KiKa: een donatie na 3 edities van totaal 181.000 euro!!

Naast de BN’ers komen er in totaal 25 bedrijven bijeen die die dag zo veel mogelijk geld bij elkaar golfen voor Kinderen Kankervrij. Bovendien zijn er prijzen te winnen die beschikbaar zijn gesteld door de sponsoren, waaronder een Audi A3 Cabriolet. Deze is te winnen bij het slaan van een hole in-one. Tevens worden er, onder leiding van veilingmeester Frits Sissing, 35 unieke items live geveild. Op de website (www.care4people.eu) staan 52 online veiling items.