Persbericht 2013

Verschillende BN’ers, waaronder Leo Beenhakker, Hein Vergeer, Sjeng Schalken en Floris Jan Bovelander, golfen op dinsdag 3 september 2013 voor het goede doel Kinderen Kankervrij (KiKa). Initiatiefnemer stichting Care 4 People Golf Tournament zal op de Steenhoven Country Club in Postel met deze unieke dag proberen 50.000 euro op te halen.

Vorig jaar vond op 9 oktober de 1e editie plaats waarbij er een cheque van 37.500 euro overhandigd is aan KiKa ambassadeur Hein Vergeer.

Naast de BN’ers komen er in totaal 25 bedrijven bijeen die die dag zo veel mogelijk geld bij elkaar golfen voor Kinderen Kankervrij. Bovendien zijn er prijzen te winnen die beschikbaar zijn gesteld door de sponsoren, waaronder een Audi A3 Cabriolet. Deze is te winnen bij het slaan van een hole in-one. Tevens worden er, onder leiding van een erkende veilingmeester, zo’n 30 unieke items geveild.