Persbericht 2012

Verschillende BN’ers, waaronder Leo Beenhakker, Aron Winter, Hein Vergeer, Rene van de Kerkhof  en Floris Jan Bovelander, golfen op dinsdag 9 oktober 2012 voor het goede doel Kinderen Kankervrij (KiKa). Initiatiefnemer stichting Care 4 People Golf Tournament zal op de Steenhoven Country Club in Postel met deze unieke dag proberen ruim 35.000 euro op te halen.

Stichting KiKa heeft als doel het werven van fondsen voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder pijn en strijd, meer genezing en een hogere kwaliteit van leven op latere leeftijd.

Naast de BN’ers komen er in totaal 24 bedrijven bijeen die die dag zo veel mogelijk geld bij elkaar golfen voor Kinderen Kankervrij. Bovendien zijn er prijzen te winnen die beschikbaar zijn gesteld door de sponsoren, waaronder een Audi A3. Deze is te winnen bij het slaan van een hole in-one. Tevens worden er, onder leiding van een erkende veilingmeester, zo’n 35 unieke items geveild.